-->

adcash790

-------popcash------- ‐-----------------

الجمعة، 20 ديسمبر 2019

كل حاجة عن الAnal sex هنا وبس - متعة مالهاش حل

 كل حاجة عن الAnal sex هنا وبس - متعة مالهاش حل - صفحة 8 Jv66nc

وسيلة الإستمتاع بالعلاقة الجنسية بين شخصين بالغين واحرار قرروا سوياً انهم يمارسوا غريزة طبيعية - الجنس - لكن عقلية المجتمع المعتوه بتعاقب البنت إذا قررت تتعامل بحرية مع غشاء خاص بيها وبالتالي بيضطروا تجنباً للصدام المباشر مع المجتمع انهم يحصلوا علي متعتهم سوياً عن طريق الآنال سكس ..

واحياناً بتكون بين شخصين مرتبطين وقرروا انهم يتخلوا عن قواعد الجنس الإعتيادية ويجربوا شئ جديد ومميز نسبياً ، وخصوصاً بإنه اكثر مُتعة لبعض الأشخاص اللي اللذة الجنسية مرتبطة في ميولهم بالتلذذ بنزعات الألم .

في الحقيقة قبل ما اخاطب الفئة التانية فأنا بخاطب الفئة الأولي بشكل خاص ، يا شباب لو متقدروش تستقلوا وتعيشوا حياتكوا زي ما تحبوا ، فبلاش تحرموا نفسكوا من الجنس ، ودي لعبة لطيفة للإستمتاع بدون التصادم مع المجتمع إن كنتم غير قادرين علي ذلك الآن ..

* شكل الممارسة الجنسية في الـ Anal sex
بتتم عن طريق إيلاج الـ Penis ( القضيب ) بالـ Anus ( الشرج ) وإلإستمرار بحالتي الدفع والسحب كما في ميكانيزم الجماع ( Intercourse ) لكن هيكون فيه ضغط ودرجة حرارة اكبر علي القضيب ودفع وانقباضات علي النهايات العصبية الحساسة للشرج وبالتالي إثارة اكبر .

* ملاحظات عن الـ Anus ( الشرج )
الشرج هي فتحة في نهاية الجهاز الهضمي ، تحتوي علي عضلات تتحكم بها اعصاب إرادية تساعد في قبض او بسط فتحة الشرج وقابلة للتوسعة بتمارين مستمرة للعضلات لكي تستوعب حجماً اكبر من الحجم الطبيعي ، وتتواجد بها نهايات عصبية حساسة جداً لدرجة انها يمكن ان تُثتثار باللسان .

* تنبيهات اساسية قبل الـ Anal sex
- النظافة الداخلية للشرج
فتحة الشرج هي نهاية الجهاز الهضمي وتحتوي علي المُخلفات التي يطردها الجسم بعض امتصاصها وذلك يعني انه يجب التخلص من تلك البقايا بالحُقنة الشرجية وتنظيف الأمعاء من بقايا الطعام لكي لا يُصاب الطرفين بالأمراض .

^ الحقنة الشرجية متوافرة في الصيدليات ..

- بدايات الجنس الشرجي
في الحقيقة ان العضلات القابضة علي فتحة الشرج بتحتاج وقت لتستطيع إستيعاب القضيب ، اي ان الممارسة ممكن متتمش في نفس الوقت اللي بدأت فيه وذلك لأن الجنس الشرجي بيحتاج لتمارين تساعدة في التهيئة للإستمتاع بالجنس فيما بعد .

- استخدام الواقي الذكري
فيه ناس بتفضل انها تستخدم الواقي الذكري اثناء ممارسة الجنس الشرجي ، لو الطرفين معندهمش اي امراض جنسية او فطريات ممكن ميستخدمهوش .

** التهيئة للـ Anal sex
اتفقنا ان الجنس الشرجي محتاج تهيئة نفسية وعاطفية وجنسية للـ anus وده مش هيحصل إلا لو الطرفين إتفقوا انهم عايزين ده فعلاً ، يعني مفيش حد مُلزم انه يمارسه علشان يرضي الآخر ، رغبتكوا هي اللي بتحدد قرارك وإرادتك .

^ " البدايات الممتعة هي اول خطوة في طريق النهايات العظيمة " ^

احد اعظم البدايات هي الـ Oral sex للـ Pussy مع شوية تحرشات لطيفة باللسان والأنامل بالأخدود الفاصل بين المهبل والشرج ، ولو حابب تداعب الشرج بلسانك فده شئ عظيم فشخ ، وفي اثناء ذلك لازم تكون الأنثي مسترخية تماماً بدون اي مجهود ولا تفكير في اي شئ ..

لازم تستخدم المواد اللزجة اثناء تدليك وتهيئة الـ anus وافضل منتجات متاحة للموضوع ده هي لشركة Durex ، موجود مرطبات وجيل للتدليك الجسدي .

اثناء محاولتك للتدليك بإستخدام إنزلاق المُرطبات حاول تدخّل احد اصابعك في الـ anus ويكون جسدها مُمدد في وضعية المساج علي بطنها ولو حابب تحط مخدّة تحت البطن بحيث ان الإرتفاع يساعدك للوصول إلي النقطة اللي عايزها بدون ما تأذيها بالضغط الخاطئ .

متحاولش تبالغ وتدخل صبعك كله مرّة واحدة ،خُد الموضوع بهدوء بإنك تدخّل ( اول عُقلة من صبعك ) واستني دقيقة واثناء ذلك حرك الجزء اللي دخل حركات دائرية ببطئ والأفضل انه يكون الإبهام بحيث ان باقي صوابع ايدك تكون علي ظهرها من الخلف وبكدا تقدر تُفسح المجال للسانك إنه يشارك في عملية الإستثارة للمهبل من الخلف او للشرج بجوار صابعك .

استمر هكذا لحد ما توصل لصابعين ، بإنك تضغط اكتر بصابعك للداخل وبعدها تضيف صابع آخر ( السبابة والوسطي ) لحد ما يقدروا يتحركوا بشكل دائري بدون اي مشاكل او ألم حاسة بيه .

بمجرد ما توصل لإنك قدرت تدخّل صابعين ( السبابة والوسطي ) في الـ anus بدون ألم يبقي انت تخطيت اول مرحلة في التهيئة ،، وننتقل للمرحلة التانية وهي محاولة إدخال ( رأس القضيب ) فقط .

مش هتلاقي مشكلة كبيرة لو استخدمت كمية كافية من الجيل علي anus وعلي القضيب طالما قدرت توصل لحجم صابعين ، وبضغط خفيفة غير مؤذي ولكنه مؤلم قليلاً تقدر تتخطي فتحة الشرج بـ5 سم من حجم القضيب علي الأقل .

هتنتظر شوية ( 3 - 5 ) دقايق واثناء ذلك هتمشي العلاقة في إتجاه عاطفي بين الإحتضان وتبادل القُبل ومداعبة الثدي ، لحد ما تبدأ فتحة الشرج تعتاد علي حجم القضيب وتبدأ تضغط تدريجياً للداحل اكتر واكتر ببطء ..

اثناء ذلك داعب البظر بإيدك التانية من الأمام كوسيلة لتشتيت الإنتباه عن الآلام الخفيفة ، وبين كل حين والآخر بوس رقبتها من الخلف ، لحد ما يدخُل قضيبك بالكامل .

إستني لفترة بدون حركة لتعتاد هي علي إستيعابه بالكامل ومن هنا بقي تقدر تستمر في الميكانيزم العادي للجنس لكن الأفضل انه يكون ببطء ثم بسرعة وبعدين ببطء تاني وهكذا ،، ممكن تغيروا الأوضاع زي ما تحبوا طالما تم الإعتياد علي حجم القضيب ..

* ملاحظات عامة علي الجنس الشرجي
- الإهتمام بالنظافة الشخصية اول واهم تفاصيل الجنس .

- الجنس الشرجي احد ألاعيب الـ kinky sex لانه بيقدر يربط بين المتعة والألم ودول احد اعظم المداخل الشغوفة بهم النفس البشرية .

- الضغط علي القضيب اثناء الجنس الشرجي ممكن يسبب سرعة قذف احياناً بسبب درجة الحرارة الداخلية للشرج وضغط عضلات الشرج علي القضيب .

- بعض الإناث مبيفضلوش الجنس الشرجي ولازم نحترم حقهم في إختيار آليات الإستمتاع الخاصة بيهم لأن ده جسمهم مش جسمنا .

- الطريقة الشائعة والشعبية للجنس الشرجي مؤذية للأنثي بشكل غبي وممكن يسببلها نزيف لو كانت بتتعامل مع شخص مُتخلف وهمجي .

- الوضعية المناسبة للجنس الشرجي هي اللي يتفقوا عليها ويشوفوها مناسبة لهيئة اجسادهم لكن الوضع الإعتيادي ( المناسب للجميع ) هو ان تتمدد الأنثي علي بطنها وتفرد بين ساقيها في إسترخاء تام بينما هو بين قدميها من الخلف .

- حاول تفهم هي عايزه تلفت انتباهك لإيه بدون ما تتكلم ، يعني مش محتاجة تقولك انها بتتألم علشان تبطل ضغط ، متفصلهاش عن الحالة اللي بتكون فيها .

- ممكن ميحصلش جنس كامل في اول مرّة لأن الموضوع مرتبط بحجم قضيبك وبقدرة عضلات الشرج علي إستيعاب هذا الحجم وبالتالي فنجاح التمارين هو اللي هيحدد هل ممكن الجنس يحصل حالاً او لاء .

- متستعجلش ، خليك ذكي وحاول تستوعب احتياجات الطرف الآخر ، لأن الجنس الشرجي لو سبب ذكري مؤلمة حد الضرر للأنثي هتكرهه وترفضه كلياً وعندها حق في ذلك .

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق